به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

پایگاه خبری خبریفا

اخبار لحظه ای ایران و جهان

ارسال خبر

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    5 نکاتی در مورد تور مشهد امروز می توانید استفاده کنید

    قطارهای سالنی، کوپه‌های جداگانه ندارند و در هر واگن تعدادی صندلی پشت سر هم وجود دارد (شبیه سالن‌های اتوبوس و هواپیما).

    مگر می توان با تور مشهد راهی شهر بهشت شد ولی از سوغاتی های مختلف مشهد غافل ماند. مسلما بازارهای مشهد دومین مکان محبوب افراد پس از زیارت امام مهربانی خواهد بود.

    تورهای مشهد شامل دو نوع انفرادی و گروهی می‌شود. اینکه همراه گروه باشید یا به صورت انفرادی سفر کنید انتخاب شماست. به عبارتی دیگر، همه تورهای مشهد به این صورت نیستند که شما مجبور باشید همراه گروه جابه‌جا شوید.

    شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت و رزرو هتل و خدمات تور ... تور ویژه سفرمی

    هرچند جمعیت زنان چادری در این شهر بسیار بیشتر است اما روسری و مانتو و شلوار همچنان رکن اصلی حجاب برای بانوان در این شهر است. تابستان ها در شهر مشهد بهتر است لباسهای نخی و آزاد به تن داشته باشید دمای هوای تابستان در این شهر کلافه کننده می باشد.

    تور لحظه آخری مشهد هتل حیات شرق واقع در خیابان نواب صفوی:

    تور لحظه آخری مشهد به تورهای نسبت داده می شود که هنوز تکمیل ظرفیت (صندلی هواپیما و اتاق هتل) نشده اند و به دلیل جلوگیری از ضرر، با قیمتی پاییت تر از نرخ مصوب ارائه می شوند.

    تور مشهد با قطار بسیار محبوب است، می‌دانید چرا؟ تور مشهد با قطار علاوه بر اینکه هزینه کمتری نسبت به پرواز دارد، بسیار هم هیجان‌انگیز است. در حال حاضر متنوع‌ترین قطارها در خط ریلی مشهد تهران فعالیت می‌کنند و این تنوع به حدی است که برای انتخاب گیج می‌شوید.

    اما در عین حال برخی دیگر که نمی‌توانند خستگی سفر زمینی را تحمل کنند، سفر هوایی را ترجیح می‌دهند. به هر صورت حق انتخاب با شماست، این شما هستید که سفر به مشهد با قیمت عالی انتخاب می‌کنید به چه طریقی خودتان را به مشهد مقدس برسانید.  

     تور مشهد ارزان قیمت با قطار گزینه ای دیگر برای سفر است که می توانید راهی مشهد شوید. در انتخاب چنین مواردی این قطار ها به شما پیشنهاد می شود.

    حرم امام رضا(ع) طی سال‌های اخیر گسترش چشم‌گیری پیدا کرده و تبدیل به یک پناهگاه امن برای شیعیان و عاشقان این حضرت شده است. شما می‌توانید ساعت‌ها در حرم این حضرت حضور داشته باشید و از فضای معنوی آن لذت ببرید. 

    در سایت عضو نیستید؟! ثبت نام کنید فراموشی رمز عبور 

    پاسخ به این سوالات سبب می‌شود کیفیت بهتری از سفر را تجربه کنیم. بنابراین در این متن می‌خواهیم از تمام جزئیات تور مشهد بگوییم که اگر در حال تصمیم‌گیری برای یک سفر مناسب هستید، بهترین تصمیم را بگیرید.

    شاید ترجیح دهید در برجی بلند به سینما بروید و در رستوران ها و کافی شاپ بام و بالکن یک نوشیدنی مل کند و غذایی شیک و خوشمزه لذت ببرید.

    محمدرضا توکلی
    دوشنبه 18 مهر 1401 - 10:44
    بازدید : 159

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 23
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه